Stappenplan Etiketten Bestellen

Hieronder zit u de stappen die doorlopen worden voor het bestellen van uw etiketten. Doormiddel van dit overzicht weet u zeker dat u niets vergeet en heeft u een transparant inzicht. Heeft u vragen aan de hand van dit overzicht? Neem contact met ons op via info@altrif.nl of via 0165-562000.
 

Stap 1: Offerte aanvragen

Selecteer het gewenste product die uw wilt bestellen. Dit kunnen etiketten, flexibele verpakkingen of vouwkarton zijn. Vul op onze website het formulier “offerte aanvragen” zo volledig mogelijk in. Indien u al een vast contactpersoon heeft binnen Altrif Label kunt u uw aanvraag met hem/haar bespreken. Wanneer uw aanvraag binnen is streven wij erna u binnen 24 uur een op maat gemaakte offerte toe te sturen. Onze verkoop en calculatie medewerkers zorgen voor een zo’n passend mogelijke offerte voor u.
 

Stap 2: Offerte goedkeuren

Nadat u een offerte van ons heeft ontvangen dient u deze goed te keuren. Bij eventuele op- of aanmerkingen wordt deze offerte opnieuw opgemaakt door uw contactpersoon. Dit proces wordt herhaald, waar mogelijk, totdat de offerte aan uw vereisten voldoet en u de offerte goedkeurt.
 

Stap 3: Artwork controle

U stuurt uw artwork wat u op het etiket wilt naar ons toe via uw vaste aanspreekpunt bij onze organisatie. Zijn of haar gegevens staan altijd op de door u ontvangen offerte. Vervolgens zal onze prepress-afdeling het opgestuurde artwork drukklaar maken op basis van de goedgekeurde offerte. Zo weten wet zeker dat het bestand dat u ons aanlevert gebruikt kan worden voor productie.
 

Stap 4: Goedkeuren artwork

Zodra het artwork is opgemaakt door onze prepress, ontvangt u deze opgemaakte documenten per e-mail. Wij vragen u om deze bestanden te accorderen. Pas wanneer u een akkoord geeft, gaan wij over tot het plannen en drukken van de geplaatste bestelling. Ons streven is levering van 10 werkdagen voor nieuw werk en specialties, en 5 werkdagen voor herhaalorders. Het eerder/later uitleveren van uw etiketten is mogelijk in overleg.
 

Stap 5: Ontvangst orderbevestiging

Nadat het artwork is goedgekeurd ontvangt u van ons een orderbevestiging. In de orderbevestiging staan alle specificaties nogmaals weergeven, inclusief afleveradres en de verwachte leverdatum. Mochten u hier nog zaken opvallen, kunt u hierop reageren voor last minute wijzigingen.
 

Stap 6: Produceren

Vanaf hier hoeft u niks meer te doen. De productie is op dit moment druk bezig om de etiketten te produceren precies zoals het opgemaakte en goedgekeurde artwork. Daarna volgt de afwerking.
 

Stap 7: Afwerken

Onze afwerking zorgt dat het etiket volgens de gegevens op de offerte worden opgemaakt. U heeft immers aangegeven dat u een specifiek aantal labels op een rol wilt of een maximale roldiameter. Zo zorgen we ervoor dat de etiketten gemakkelijk door u kunnen worden verwerkt.
 

Stap 8: Transport

Het product is nu klaar voor verzending. Onze afwerking zet het product gelijk nadat het is afgewerkt op transport. Zo blijft de orderstroom binnen de organisatie zo efficiënt mogelijk. Uw geplaatste order zal geleverd worden op de afgesproken datum voor 17:00. Mocht u deze levering vervroegt of als tijdslevering wensen, dan zijn hieraan extra kosten verbonden, informeer hierna bij uw vaste contact.
 

Stap 9: Levering

Uw bestelling is onderweg naar opgegeven afleveradres. De laatste en belangrijkste stap is dat het product naar wens is en in goede orde volgens afspraak geleverd is.