Het gevoel dat een etiket kan opwekken bij een product

Binnen Altrif Label zijn we eigenwijs, werken we hard en voel je het familiaire nog regelmatig terugkomen in onze werkwijze. Ik zit weleens in vergaderingen en dan blijkt hoe we ons in sommige gevallen in bochten wringen om onze klant tevreden te stellen. Het gevoel ''alles doen voor onze klanten'' is voelbaar aanwezig op dat moment. Dat gevoel, die passie dat is nu juist wat wij willen overbrengen met onze etiketten!

Het vertrouwde potje jam wat vanuit thuis is meegekregen

Deze passie zorgt ervoor dat wij elke dag nog steeds elke dag bezig zijn met hetgeen wat we het liefst doen. Namelijk uw product zichtbaar maken. Waarschijnlijk komt u dagelijks in aanraking met tientallen etiketten in allerlei soorten en maten zonder dat u er gericht naar op zoek bent. Toch roepen al die producten die u ziet in bijvoorbeeld de supermarkt, waar de keuze overweldigend is, bepaalde gevoelens op. Dit kan bijvoorbeeld zijn de herkenbaarheid van het logo of product. Of een vertrouwd gevoel van dat ene potje jam wat vanuit thuis is meegekregen. Deze emoties zijn zo belangrijk, juist met een etiket kunt u dit versterken!

 

etiketten_variabeledata_uniekenaam_marketingcampagne.png
 


Juist niet die statische rol etiketten, maar mensen

Daar onze etiketten een bepaalde emotie moeten overbrengen hebben wij ervoor gekozen om ook ons bedrijf te koppelen aan die emotionele factoren. Vandaar de bewuste keuze om niet de statische rol met etiketten of het bedrijfspand op onze website te laten zien, maar mensen. Wij willen het merk Altrif Label een nieuwe lading geven die past bij de gepassioneerde wijze waarop wij dagelijks onze etiketten op rol maken.

De komende tijd kunt veel meer van ons verwachten op het gebied van marketing en content. Maar stap voor stap zoals we dat altijd gedaan hebben. De lancering van onze vernieuwde website is hiervoor de aftrap.

 

Meer lezen?